ZWROTY, WYMIANY

Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań. Oba procesy zostały maksymalnie uproszczone w celu przyspieszenia ich realizacji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

 

Proces zwrotu/wymiany:

 

1) Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz:

>>KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY<<

UWAGA: Klient ma możliwość wymiany tylko na inny kolor lub rozmiar z tego samego modelu lub inny produkt w tej samej cenie. Nie realizujemy wymiany butów i torebek.

 

2) Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełnioną kartę zwrotu. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio opakowane, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia. Załącz paragon. 

 

3) Zaadresuj paczkę na nasz adres:

 

Mosquito

Alicja Komar

Fabryczna 26a

97-200 Tomaszów Mazowiecki

 

Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania i w razie zaginęcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki

 

4) Uwagi:

a) Klient ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki do zgłoszenia chęci zwrotu, bez podania przyczyny.

b) Mosquito zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania wymian ubrań, które nie posiadają oryginalnych etykiet lub posiadają jakiekolwiek znamiona użytkowania.

c) Mosquito nie przyjmuje zwrotów ubrań wysłanych do nas za pobraniem.

d) Firma Mosquito nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.

e) W przypadku pierwszej wymiany danego zamówienia wysyłka do klient odbywa się na koszt Mosquito. (dotyczy tylko przesyłek krajowych)

 

 


PLATNOŚCI

Płatności elektroniczne Dotpay.pl: