Odkryj HIT tego sezonu !


Odkryj HIT tego sezonu !

SELECTION

Sporty look

Zwrot towaru w sklepie online

UWAGA: Jeżeli dokonałeś SZYBKICH ZAKUPÓW BEZ REJESTRACJI postępuj WYŁĄCZNIE zgodnie z instrukcją podana w poniższym linku

 INSTRUKCJI ZWROTÓW DLA ZAKUPÓW BEZ REJESTRACJI

 

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zgłoszenia  zwrotu w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Po upływie tego terminu zgłoszenie zwrotu towaru nie będzie możliwe. 

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

UWAGA: Jeżeli zakup dokonany był poprzez zakupy bez rejestracji przejdź do INSTRUKCJI ZWROTÓW DLA ZAKUPÓW BEZ REJESTRACJI.

Zwrotu możesz dokonać w następujący sposób:


1. Kliknij na ikonę TWOJE KONTO i zaloguj się, aby przejść do historii zamówień.

2. W zakładce MOJE ZAMÓWIENIA znajdziesz historię Twoich dotychczasowych zamówień. Przy zamówieniu, z którego pochodzą zwracane produkty zaznacz pole SZCZEGÓŁY i ZWROTY.

3. Po rozwinięciu strony pojawi się sekcja zwrotu produktu
4. W sekcji zwrotu należy uzupełnić formularz zwrotu (Podać powód zwrotu, numer paragonu, ale przede wszystkim nr konta bankowego (Ad4)
5. W następnym kroku należy wybrać konkretny produkt (ad 5 po lewej stronie)oraz podać jaką ilość produktu zwracamy (ma to znaczenie, gdy zamówiliśmy np 3 te same bluzki )
6. Teraz KLIKNIJ w pole DOKONAJ ZWROTU (Ad6)!


7. W trakcie zwrotu otrzymasz powiadomienie o zmianie statusu zamówienia.
8. Ważne! Po przeniesieniu na kartę zwrotów WYDRUKUJ wypełniony FORMULARZ ZWROTU!


9. Wydrukowany formularz dołącz do zwracanego zamówienia. Spakuj bezpiecznie paczkę i odeślij na wskazany w formularzu adres w terminie 14 tu dni od zgłoszenia zwrotu. 


Wysyłkę należy zaadresować na :
MSQ Company

ul. Prawa 8 

97-200 Tomaszów Maz.

UWAGA: Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów z potwierdzeniem nadania . Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki u przewoźnika.


10. Gdy tylko paczka ze zwrotem dotrze do nas i zwrot zostanie zaakceptowany (spełni wymogi polityki zwrotów) otrzymasz informacje o zwrocie pieniędzy na Twoje konto w ciągu określonej liczby dni.


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć