F.A.Q.

F.A.Q - Często zadawane pytania

1. Czy muszę mieć konto, żeby zrobić zakupy?

Nie, możesz dokonać zakupów zarówno jako zarejestrowany użytkownik, jak i bez zakładania konta.

2. Czy Mosquito to polski sklep?

Tak, ubrania Mosquito szyte są w szwalniach w Tomaszowie Mazowieckim, a projektowane są przez właścicielkę marki Alicję Komar.

3. Jak mierzone są ubrania w sklepie Mosquito?

Każdy produkt jest mierzony osobno na płasko, od zewnątrz.

4. Czy jest możliwość otrzymania faktury vat za zakupione przedmioty?

Tak, wystawiamy faktury VAT na firmę. Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem takiej faktury, prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.

Do każdego zamówienia jest dołączony paragon fiskalny, który stanowi dowód zakupu.

5. Jakie są dostępne metody płatności?

Możesz zapłacić za zamówienie przez:

  • płatności elektroniczne (PayU, BLIK, Przelewy24),
  • kartą płatniczą online,
  • kartą płatniczą przy odbiorze,
  • tradycyjnym przelewem bankowym.

6. Jak długo trwa dostawa zamówienia?

Realizacja zamówienia trwa do 14 dni roboczych (do 9 dni na przygotowanie zamówienia + czas dostawy przez firmę kurierską).

7. Czy dostawa w sklepie Mosquito jest darmowa

Tak, klient nie ponosi kosztów dostawy.

8. Ile mam czasu na zwrot towaru?

Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

9. Czy zwrot towaru jest darmowy?

Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

10. Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Zwrotu dokonujesz poprzez odesłanie produktu wraz z oświadczeniem odstąpienia od umowy na adres bok@mosquito.pl. Możesz skorzystać z formularza dostępnego pod poniższym linkiem lub z panelu użytkownika.

11. Czy mogę wymienić produkt?

Tak, masz możliwość wymiany produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Wymiana możliwa jest na inny kolor, rozmiar lub inny produkt w tej samej cenie.

12. Czy ponoszę koszty wymiany?

Koszt przesyłki do sklepu ponosi klient. Koszt przesyłki nowego produktu ponosi sklep.

13. Jak mogę złożyć reklamację?

Reklamację można składać w dowolnej formie, zalecamy jednak skorzystanie z formularza reklamacji dostępnego tutaj.

14. W jakim terminie rozpatrywane są reklamacje?

Rozpatrujemy reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od jej złożenia.

15. Czy otrzymam zwrot pieniędzy za reklamowany produkt?

Tak, jeśli reklamacja zostanie uznana, możliwy jest zwrot pieniędzy lub wymiana produktu na nowy, zgodny z umową.

16. Jak mogę zrezygnować z Newslettera?

W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji Newslettera klikając link dezaktywacyjny w wiadomości e-mail lub kontaktując się bezpośrednio ze sklepem.

17. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Nasz sklep nie prowadzi odbiorów osobistych.

18. Czy wysyłacie produkty za granicę?

Tak

19. Czy moje dane są chronione?

Tak zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.