F.A.Q.

F.A.Q - Często zadawane pytania 


1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Tak, w celu złożenia zamówienia w naszym sklepie należy się zarejestrować

2. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE ?

Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 15.00. Zamówienia są realizowane w dni robocze.

3. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY PRODUKT?

Zamówienia są wysyłane w ciągu 2-9 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności (w przypadku wysyłki pobraniowej, czas wysyłki nie ulega zmianie)

4. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Nasz sklep nie prowadzi odbiorów osobistych.

5. JAK MIERZONE SĄ UBRANIA W PAŃSTWA SKLEPIE?

Każdy produkt jest mierzony osobno na płasko, od zewnątrz.

6. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Tak, wystawiamy faktury VAT na firmę. Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem takiej faktury, prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.

Do każdego zamówienia jest dołączony paragon fiskalny, który stanowi dowód zakupu.

7. DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY?

Na wpłatą za zamówienie czekamy 7 dni.

 

8. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

Płatności może dokonać przelewem internetowym lub bankowym, przelewem pocztowym lub opłacić zamówienie przy odbiorze (ta opcja dostępna jest tylko w przypadku wysyłki kurierskiej pobraniowej)

9. CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?

 

Tak, realizujemy zamówienie na terenie całej UE

10. NIE ZDĄŻYŁAM/EM ODEBRAĆ PACZKI, KTÓRA WRÓCIŁA JUZ DO NADAWCY. CO ZROBIĆ?

Proszę się nie martwić, na pewno skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia ponownych warunków dostawy.

11. PACZKA LUB JEJ CZĘŚĆ ZAGINĘŁA. CO ZROBIĆ?

Wszystkie paczki wysyłamy z potwierdzeniem nadania i Państwa prosimy o to sam. Umożliwia to proces reklamacji.

12. W JAKI SPOSÓB MOGĘ REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?

W tym celu, proszę odesłać do nas towar wraz z formularzem wymiany/zwrotu. Skontaktujemy się z Państwem w ciągu kilku dni od otrzymania przesyłki, w celu poinformowania o podjętej decyzji w sprawie reklamacji.

13. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

Tak zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych!