1. Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Wysłane”, a potwierdzenie zmiany status zostanie wysłane na skrzynkę mailową klienta.

 


2. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD.


3. Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi 2-7 dni roboczych. Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez Pocztą Polską (1-2 dni) lub firmę kurierską DPD (ok. 24h)


4. Za ewentualne opóźnienia w dostawie nie odpowiadamy.


5. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Więcej na ten temat znajdziesz TU-> zwrot/wymiana/reklamacje


6. Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Wysłane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania numeru nadawczego przesyłki.

7.PRZY złożeniu zamówienia na KWOTĘ powyżej 300 zł obowiązuje darmowa dostawa na terenie całego kraju!

 

wysylka5.png?a

 


PLATNOŚCI

Płatności elektroniczne Dotpay.pl: