1. Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Wysłane”, a potwierdzenie zmiany status zostanie wysłane na skrzynkę mailową klienta.

 


2. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem  firmy kurierskiej DPD.


3. Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi 2-7 dni roboczych. Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez firmę kurierską DPD (ok.1-2 dni)


4. Za ewentualne opóźnienia w dostawie nie odpowiadamy.


5. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Więcej na ten temat znajdziesz TU-> zwrot/wymiana/reklamacje


6. Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Wysłane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania numeru nadawczego przesyłki.

7.PRZY złożeniu zamówienia na KWOTĘ powyżej 300 zł obowiązuje darmowa dostawa na terenie całego kraju!

 

wysylka1.png?wysylkamosquito

 


PLATNOŚCI

Płatności elektroniczne Dotpay.pl: