1. Po wysyłce zamówienia jego status zostanie zaktualizowany na „Wysłane”, a potwierdzenie zmiany statusu zostanie wysłane na skrzynkę mailową Klienta.


2. 95% wszystkich zamówień realizujemy od 2 do 4 dni roboczych. Robimy wszystko, aby czas dostawy był jak najkrótszy. Termin może ulec wydłużeniu do 9 dni roboczych w okresach dni wolnych, Świąt, czy terminów akcji promocyjnych np. Black Friday.


3. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Więcej na ten temat znajdziesz TU-> zwroty


4. Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Wysłane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania numeru nadawczego przesyłki.

 

 


Szukaj
Koszyk