Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

 

 

  1.       Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
  2.       pisemnie na adres firmy: MSQ COMPANY Alicja Komar, ul. Włókiennicza 20/22, 97-200 Tomaszów Mazowiecki,
  3.       w formie elektronicznej na adres: bok@mosquito.pl,
  4.       lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 501 40 20 00.

 

Zachęcamy do skorzystania z naszego <formularza reklamacji>.

 

  1.       Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
  2.       numeru zamówienia;
  3.       informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
  4.       pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
  5.       lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
  6.       danych kontaktowych składającego reklamację;
  7.       adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.  

 

  1.       Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem .  

 


Szukaj
Koszyk