REGULAMIN

1. Sklep Internetowy Mosquito , działający pod adresem www.mosquito-sklep.pl, którego właścicielem jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Mosquito Alicja Komar, z siedzibą pod adresem Fabryczna 26a 97-200 Tomaszów Maz., NIP: 773-232-23-10, REGON:100740521 , prowadzonej przez Prezydenta Miasta Tomaszów Maz. 
 

2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 do 14.00. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.

Koszt wysyłki:

Poczta polska( list polecony priorytet) - 14 zł brutto

Kurier DHL(przy wpłacie na konto) - 15 zł brutto

Kurier DHL(za pobraniem) -19 zł brutto
 

3. Płatności za zakupione towary można dokonywać na nr konta bankowego: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 95 1020 3916 0000 0902 0157 2007 lub za pomocą systemów szybkich płatności internetowy Paypal( wyłącznie płatności zagraniczne).Rozliczenia transakcji kartą kredytową przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
 

4. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający będzie kontaktował się z Kupującym w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych. Moment złożenia zamówienia jest momentem zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane - informując o tym e-mailem bądź telefonicznie.
 

5. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.
 

6. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny: bok@mosquito.pl

 

7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

8. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
 

9. Koszty przesyłki są pokrywane przez Nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je firma Mosquito, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na firmę Mosquito.

10. Wysyłka dokonywana jest za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. W przypadku wyboru firmy kurierskiej istnieje możliwość wysyłki towaru za pobraniem.

11. Realizacja zamówienia dokonywana jest w ciągu 1-7 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty. W tym 80% zamówień wysyłana jest do 3 dni roboczych.
 

12. ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE

Akceptujemy zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań. Oba procesy zostały maksymalnie uproszczone w celu przyspieszenia ich realizacji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Proces zwrotu/wymiany:

1) Wydrukuj i wypełnij poniższy formularz:

>>KLIKNIJ TUTAJ ABY POBRAĆ FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY<<

UWAGA: Klient ma możliwość wymiany tylko na inny kolor lub rozmiar z tego samego modelu lub inny produkt w tej samej cenie (obowiązuje cena na paragonie). Nie realizujemy wymiany butów i torebek.

2) Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełnioną kartę zwrotu. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio opakowane, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia.

3) Zaadresuj paczkę na nasz adres:

Mosquito

Alicja Komar

Fabryczna 26a

97-200 Tomaszów Mazowiecki

 

Dla państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadaniaw razie zagnięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki 

4) Uwagi:

a) Klient ma prawo w ciągu 30 dni od otrzymania paczki do zgłoszenia chęci zwrotu, bez podania przyczyny.

b) Mosquito zastrzega sobie prawo do nie przyjmowania zwrotów/dokonywania wymian ubrań, które nie posiadają oryginalnych etykiet lub posiadają jakiekolwiek znamiona użytkowania.

c) Mosquito nie przyjmuje zwrotów ubrań wysłanych do nas za pobraniem.

d) Firma Mosquito nie zwraca kosztów poniesionych przez kupującego przy odesłaniu towaru w celu wymiany/zwrotu.

e) W przypadku pierwszej wymiany danego zamówienia wysyłka do klient odbywa się na koszt Mosquito. (dotyczy tylko przesyłek krajowych)

 

Proces reklamacji:

 

Reklamacje wadliwych produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.

W celu reklamcji odeślij do nas towar wraz z formularzem zwrotu/wymiany.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności), Mosquito zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, skontaktujemy się z tobą i powiadomimy o decyzji.

 

14. Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane sa wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.

15. Korzystanie ze strony internetowej mosquito-sklep.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych)

16. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).

 

 

 


PLATNOŚCI

Płatności elektroniczne Dotpay.pl: